Pagină regulament detaliat

Persoanele care doresc să se înscrie în calitate de expozant la eveniment pot fi atât persoane fizice, cât și entități juridice, de exemplu: SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Fundații, Organizații Nonguvernamentale.

Înscrierea se face direct pe site-ul www.familiondecraciun.ro prin completarea formularului de înscriere. Expozanții trebuie să trimită documente justificative alături de formularul de înscriere completat integral. Alte solicitări scrise fără prezența formularului completat conduc la ineligibilitatea solicitantului de a intra în procesul de selecție. Termenul limită pentru completarea acestui formular este data de 20 Mai 2018. Completarea acestuia după această dată conduce la ineligibilitatea solicitantului de a intra în procesul de selecție.

Expozanții validați (care vor fi anunțați telefonic și prin email de către organizatori), trebuie să anexeze formularului de înscriere următoarele:

 

  1. Pentru SRL, PFA, PFI, IF, II, Asociații, Fundații, ONG-uri (care sunt înființate nu mai târziu de luna ianuarie 2018):
    1. Certificat de Înregistrare Fiscală;
    2. Pașaport/copie carte de identitate a administratorului;
    3. Certificat Constatator din care să rezulte obiectul principal de activitate, care coincide cu specificul de activitate ce urmează să fie desfășurată în cadrul evenimentului;
    4. Document de Înregistrare emis de către Direcția de Sănătate Veterinară (pentru produse alimentare);
      Minim 10 fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze;
    5. 10 fotografii ale atelierului/laboratorului de producție;
    6. Minim 5 fotografii ale standului amenajat la un eveniment anterior;
  2. Pentru persoanele fizice:
    1. Copie carte identitate;
    2. Carnet de Meșteșugar;
    3. Minim 10 fotografii cu produsele pe care doresc să le comercializeze;
    4. 10 fotografii ale atelierului/laboratorului de producție;
    5. Minim 5 fotografii ale standului amenajat la un eveniment anterior;

Alte detalii organizatorice:

  • Documentele solicitate trebuie trimise la adresa de mail expozanti@familiondecraciun.ro;
    NU vor fi înregistrate formularele de înscriere trimise la altă adresă de mail decât cea specificată;
  • Documentele trebuie depuse în perioada de înscriere, respectiv 20 martie – 20 mai 2018;
  • Este obligația solicitantului să se asigure că documentele transmise au fost recepționate de organizator;
  • Pe site-ul www.familiondecraciun.ro vor fi centralizate și afișate numele tuturor solicitanților care s-au înscris, datele fiind actualizate la fiecare 48 de ore;
  • Câmpurile din formular care conțin simbolul * sunt obligatorii, necompletarea acestora duce la clasificarea aplicației expozantului drept incompletă;
  • Înregistrările vor fi analizate de către o comisie internă a organizatorului (SC RESPECT BIGTIME GROUP SRL). Comisia își rezervă dreptul de a accepta un expozant doar cu anumite produse prezentate în formularul de înscriere al acestuia și de a face selecția în funcție de obiectivele de marketing stabilite în mod intern;
  • În funcție de numărul aplicanților și de posibilitățile de organizare pot fi selectați expozanți din fiecare categorie;
  • În data de 31 mai vor fi publicate pe site-ul familiondecraciun.ro atât listele cu expozanții admiși, cât și listele cu cei respinși;
  • În cazul în care locurile nu se vor ocupa integral, organizatorul își rezerva dreptul de a mai face o noua etapa de înscrieri/selecție.

Criterii de selecție și departajare a solicitărilor:

  • Unicitatea și autenticitatea produselor;
  • Materialele folosite pentru producția lor și a ingredientelor folosite (pentru produsele alimentare);
  • Experiența expozantului în cadrul altor evenimente specifice;
  • Istoricul aplicantului într-un alt eveniment organizat de către societatea Respect BIGTIME Group;
  • Prețurile produselor comercializate;
  • Ambalarea și prezentarea generală a produselor;
  • Brandingul și reputația în piață a produselor;
  • Prezentarea documentelor de conformitate, de calitate și garanție precum și buletine de analiză pentru produsele alimentare;

Contestații:

În urma selecției realizate, aplicanții pot contesta rezultatul în vederea reanalizării dosarului de participare. Contestațiile se pot depune de la publicarea primelor rezultate până la data de 5 iunie ora 23:59 pe adresa de email expozanti@familiondecraciun.ro. Aplicanții care vor depune contestații vor primi răspuns în scris la aceasta. Rezultatele finale, după soluționarea contestațiilor, vor fi afișate în data de 15 iunie 2018.

Taxe de participare:

  1. Taxa de participare trebuie achitată înainte de începerea evenimentului prin ordin de plată, în baza facturii emise astfel:
    • 50% la semnarea contractului (intervalul 15 – 30 iunie 2018);
    • 50% până la data de 30 septembrie 2018;
  2. Taxa de participare diferă în funcție de tipul produselor comercializate și se va negocia individual.

CONTACT

Sunt de acord cu termenii și condițiile site-ului