AMR 45 DE ZILE

de | Dec 13, 2017

45 de zile au fost de la primul telefon, în care i se spunea lui Mihai că putem începe să organizăm Târgul de Crăciun, până la prima zi a marelui eveniment. 45 de zile am avut la dispoziție pentru partea logistică a Târgului de Crăciun: rezervarea trupelor, producția căsuțelor, producția materialelor publicitare și toate cele necesare pentru ca astăzi să putem cu toții să ne bucurăm de magia Crăciunului. 45 de zile pentru „aliniat planete” cum am tot glumit în echipă. Deși avusesem dinainte o parte din conceptul general al Târgului, trebuie să recunoaștem că a fost o adevărată mobilizare de forțe și, fără existența unei echipe dedicate și a unor oameni absolut minunați, Târgul acesta nu ar mai fi avut loc.

Așadar, o să încercăm să trecem în revistă, la cererea lui Mihai Oprean – directorul Târgului de Crăciun, pe cei care ne-au ajutat și cărora vrem să le mulțumim, simbolic, „dând zvon în țară” de cât de harnici și frumoși sunt. Așadar, în semn de recunoștință:

Alexandra cum s-ar zice „mâna dreaptă” a lui Mihai și coordonatorul de marketing și comunicare;
Ștefan, Ilie și Gosho – pentru răbdarea cu care ne-au ajutat pe partea designului de piață, pentru zilele și nopțile petrecute în frig pentru ca lucrurile să arate atât de frumos, în final;
Călin și Ramona – pentru măiestria cuvintelor și a poveștii pe care au reușit să o contureze atât de frumos;
Paul – pentru desenele absolut minunate și pentru talentul său de a face povestea noastră să capete o formă atât de frumoasă;
Marian și Alexandra – pentru poveștile scrise pe rețelele sociale;
Mihai – pentru ajutorul oferit în construirea website-ului nostru;
Voluntarilor noștri care au contribuit cu mic și mare la toate aspectele care țin de Târg;
Călin, Bogdan, Răzvan, Cătălin, Tudor, Florinel și Cristi – care ne-au ajutat cu partea electrică;
Alina și Simona – creatoarele coronițelor;
Mihai – pentru montarea patinoarului;
Florina – pentru desenele frumoase de la căsuțe;
Ionuț – pentru spoturile audio;
Cristea, domnul de la Vatra Dornei – pentru măiestria căsuțelor;
Claudia – pentru ajutorul în programul artistic;
Călin, Dan, Delia, Vlad și restul echipei din partea municipalității pentru sprijinul oferit;
Mihaela – pentru ajutorul de la Căsuța lui Moș Crăciun;
Roxana – pentru coordonarea voluntarilor;
Luciana – pentru ajutorul din zona editorială;
Horea și Andrei – pentru ajutorul oferit pe partea de CSR;
Cristi – pentru ajutorul cu tramvaiului lui Moș Crăciun.

și spre Georgiana, Carina, Lidia și mulți, mulți alții care au fost alături de noi și care poate, din neatenție, ne-au scăpat acum. Ce să facem… dacă suntem un familion atât de mare? 🙂

Ce a însemnat Târgul de Crăciun anul acesta?

70.000 DE OAMENI AU TRECUT PRIN PIAȚĂ ÎN PRIMA SĂPTĂMÂNĂ
4.000 DE METRI DE BECULEȚE S-AU FOLOSIT PENTRU AMENAJAREA TÂRGULUI
METRI CUBI DE NISIP AM FOLOSIT PENTRU SUSȚINEREA PORȚILOR
243 DE ARTIȘTI O SĂ PERFORMEZE PE SCENA TÂRGULUI DE CRĂCIUN PE ÎNTREAGA PERIOADĂ
800 DE METRI PĂTRAȚI ARE PATINOARUL NOSTRU
21 DE PARTENERI MEDIA NE-AU AJUTAT SĂ TRANSMITEM MAI DEPARTE MESAJUL NOSTRU
60.000 DE PAHARE DE BĂUTURI CALDE S-AU VÂNDUT ÎN PRIMA SĂPTĂMÂNĂ
1.000 LITRI DE VOPSEA ALBĂ AM FOLOSIT PENTRU CĂSUȚELE NOASTRE ȘI PATINOAR
1.000.000 DE PERSOANE AU AUZIT DE NOI ÎN PRIMA SĂPTĂMÂNĂ ÎN MEDIUL ONLINE
21 OAMENI LUCREAZĂ ÎN FIECARE ZI ÎN ECHIPA DE ORGANIZARE
45 DE ZILE AM AVUT LA DISPOZIȚIE PENTRU ORGANIZAREA TÂRGULUI
OAMENI AU LUCRAT LA CREAREA CONCEPTULUI INIȚIAL


Crăciun fericit și un gând bun pentru fiecare dintre voi. Vă mulțumim că ne sunteți alături, că ne urmăriți pe rețelele sociale, că ne lăsați comentarii și recenzii. Ne bucurăm că am reușit să reunim un familion atât de mare și vă promitem, în formula aceasta, că fiecare an al Târgului de Crăciun din Cluj va fi tot mai bun.